2015. december 12., szombat

Tizenegyedik fejezet - Messze

Ijedten hátrapillantottam, de valahogy a többiek valahogy felszívódtak. Jack gúnyosan elvigyorodott, és a kabátomat a kezembe adva húzott ki az ajtón.
- Mit akarsz? - rángatóztam, de sikertelenül, ugyanis egyre erősebben szorította a csuklóm. 
- Drágám, tudod te azt! - kacagott sátáni kacajjal.
- Eressz el! Hova viszel?! - kiáltoztam.
Belökött a kocsijába, és Noraval lepacsiztak. 
- Azonnal engedjetek el, különben hívom a rendőrséget, és mindketten a börtönben fogtok megrohadni! - üvöltöttem torkom szakadtából, mire Jack felmutatta a mobilom, és Nora mellette gúnyosan mosolygott.
- Hajrá. - nevetett a ribanc.


Egy napozó ágyon ébredtem, egy szál bikiniben. Kinyitottam a szemeimet, de a hirtelen fény bántotta a retinámat. Nora nézett velem farkasszemet, amitől kissé megijedtem. 
- Hol vagyok? - kérdeztem az előttem álló ribanctól. 
- Hidd, el messze Londontól. - felelte. - Egész London téged keres. - nevetett diadalittasan. 
- Hol vagyok?! - kérdeztem ökölbe szorított kezekkel. 
- Messze. - azzal otthagyott, és Jack lépett oda hozzám. 
- Drága, mindig is sötét voltál, de azt nem hittem volna, hogy ennyire. - mondta ki rezzenéstelen arccal, mire lekevertem volna neki egyet. - Nézz körbe. - sétált el.
Minden erőmmel azon voltam, hogy kitaláljam, mégis hol a fenében vagyunk, de a következő jelenet mindent megmagyarázott. Elképesztő. 
Egy koala sétált végig a parton, ami egyszerűen elképesztő volt. Ausztrália. Ausztráliában vagyunk. Csak ott lehetünk! Rettenetesen meleg van, koala sétál a tengerparton, és a távolban lobog egy ausztrál zászló. Erre eddig, hogy nem jöttem rá!
Nem mintha nem tetszene Ausztrália, de nem értem, miért vagyok itt. Kétségbeesetten forgattam a fejemet, hátha meglátom Norát vagy Jacket, de eltűntek. Felkaptam a mellettem heverő táskát, amin rajta volt egy cetli. ,,Tengerben vagyunk x N & J"
Bekentem magam a táskában található naptejjel, és bementem a tengerbe. A víz kellemes hőmérsékletű volt. A távolban megláttam Norát és Jacket csókolózni, amitől hirtelen rossz kedvem lett. Úgy hiányzik Niall. 
- Miért vagyok itt? - kérdeztem. 
- Mert ezentúl hozzánk tartozol. - jelentette ki Jack, és folytatta Norával a nyáladzást. Ettől a mondatától felment bennem a pumpa, és dühösen elkiáltottam magam. 
- Én nem tartozom hozzátok!
- Mit mondtál, ribi? - nézett lesújtóan Nora. Megalázó. Ez a kijelentése egy kicsit hangosra sikeredett, ezért a körülöttünk állók végig minket vizslattak. 
- Indulunk. - közölte Jack.
- Miért? Olyan szép idő van. - próbálkoztam.
- Megyünk és kész. Nora modellkedik, és ma lesz bemutató. - zárta le, majd kimentünk.
Beültem, helyesebben beültettek az autóba, majd nem sokkal később meg is álltunk egy luxusvilla előtt. Amikor megláttam a medencét, egyből beleugrottam volna, de Jack mintha olvasott volna a gondolataimban, elkapta a kezemet. Beléptünk a luxusvilla ajtaján, és leültünk az asztalhoz, ahol vázolták a szabályokat.



Jack megmutatta a "szobámat", ahol van tv, gondoltam megnézem a híreket, de bár ne tettem volna. Niall szerepelt Selena Gomezzel.




Állítólag nagyon jól érezték magukat egymás társaságában, és állítólag Niallt én már nem érdeklem. Azt hittem ezt csak a sajtó találja ki, de amikor meghallottam a barátom hangját, a gyermekem leendő apját, akkor zokogásban törtem ki.
,,Ő az új barátnőm Selana, és Amy már nem érdekel, mert lelépett az exével Ausztráliába, és vele akar élni"  - Ez nem igaz! - üvöltöttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése