2015. október 31., szombat

Nyolcadik fejezet - Másodszorra is...

Ma is megyünk a koncertre, és utána elmegyünk valahova iszogatni. Nem repesek az ötlettől, de Niall miatt elmegyek. Félreérts ne essék, nem azért, hogy 'vigyázzak rá'. Sajnos Nora is megy, de azt tervezem, hogy ma lebuktatom. Nem az én dolgom ugyan, de nem hagyom, hogy Louist a háta mögött csaldossa. Szegény, naiv, bedől neki, és megbocsájt neki mindent. Estre hajnal 3 óra van, és Emilyvel ébren vagyunk, és lebuktatjuk Norát. De természetesen ehhez Sophie is kell.
- Mi a terv, Amy? - kérdezte a legjobb barátnőm.
- A terv a következő.: Átmegyünk Sophie-hoz, utána vele együtt Nora szobájába, elvesszük  telefonját, írunk annak a srácnak, akivel a backstage-ben beszélgetett, hogy jöjjön el este kilenc órára ahhoz a helyhez, ahová koncert után megyünk. - vázoltam neki a tervet.
- Jó ötlet, de honnan tudja Lou, hogy nem csak egy átlagos ember? - kérdezte csillogó szemekkel.
- Azt mondjuk Nora-nak, hogy Louis nem akart jönni, mert fájt a feje vagy nem tudom, és amikor a többiek direkt nem néznek oda, Louis előjön valahonnan, és látja mit csinál Nora azzal a sráccal. Csak kérdés, hogy nem fognak-e közömbösen nézni egymásra, és egyáltalán eljön-e az akivel a backstage-ben beszélt. - folytattam.
- Oké. Akkor menjünk Sophiehoz, gyere. - húzott maga után izgatottan.
- Oké. - mosolyogtam rá gonosz vigyorral, ő meg ezt viszonozta, és elindultunk Sophie-ék szobája felé, de odafele pont belé botlottunk.
- Sziasztok. - köszönt  amolyan 'buktassuk le Norát' vigyorral. Alig bírtuk nevetés nélkül, de szerencsére nem jött ránk a röhögőgörcs. Benyitottunk Nora szobájába, de őt nem találtuk a szobájában, ami mindhármunkat meglepett. Benéztünk Louis-hoz, de nagy meglepetésünkre ott sem volt. Liamnél sem. Benéztünk Harryhez, de csak ő volt bent egyedül. A két lány egyszerre nézett rám, és tekintetükből csak áradt a szomorúság.
- Mi az? - kérdeztem kíváncsian.
- Már csak egy valaki maradt. - sóhajtott szomorúan Em.
- Ugye, nem? - gyűltek könnyek a szemembe.
Félve beléptünk Niall szobájába, és amit ott láttam az sokkolt. Nora hiányos ruházatban ölelte át a barátomat, aki ugyanúgy megölelte. Kirohantam a szobából, és a sajátunkba rohantam. Ezt nem hiszem el! Mi a fene történik?! Hogy tehette ezt velem a barátom?! A földre omlottam, és keservesen zokogtam. A két lány berontott a szobába, és leültek mellém.
- Megölöm azt a ribancot! - szorította ökölbe a kezeit Soph és Emily.
- Hogy t-tehette e-zt? - szipogtam, miközben folytak a könnyeim.
- Figyelj Amy. Lehet, hogy Niall azt hitte te vagy ott, ezért ölelte át. - reménykedett Sophie.
- Nem hiszem. - sírtam.
A lányok nagyon rendesek voltak, végig ott voltak velem, és vigasztaltak.
- Lányok, nyugodtan menjetek aludni. Nem kell miattam fent lenni egész éjszaka. - mosolyogtam rájuk halványan.
- Én maradok. - ölelt át Soph.
- Megnézünk egy filmet? - kérdeztem könnyes szemekkel.
- Persze, mit szeretnél? - kérdezte kedvesen Em.
- Titanic. - feleltem.
- Rendben. - egyeztek bele, és berakták a Titanicot. Erre van szükségem, hogy kisírjam magam, és ez a film tökéletes erre a célra. Csináltunk egy adag popcornt és leültünk vele a tv elé. Annyira elfáradtunk, hogy a film közepe felé egymásnak dőlve elaludtunk.

Reggel Liam hangjára ébredtünk, ahogy ébresztget minket.
- Sophie, merre jártál? - kérdezte a barátnőjétől.
- Hosszú történet. - mondta, belőlem pedig kitört a sírás, és a két lány ölelésbe vont. - Majd elmesélem. - suttogta Sophie. Időközben Harry is bejött, megnézni mi újság velünk.
- Amy miért sír? - kérdezte Harry aggódva.
- M-megcs-h-alt. - zokogtam alig érthetően.
- Niall megcsalt?! - emelte fel a hangját, és Liammel együtt rohantak ki üvöltözve az ajtón. Kintről ordibálás szűrődött be. Egyszerre öten beszéltek kint. Louis, Harry, Louis, Nora, Niall. Ezek után nem bocsájtok meg neki.
- Louis, esküszöm, Niall átvitt este a szobájába. - hazudta Nora, amit Lou elhitt.
- Mi van?! Te jöttél át amikor aludtam, te... - kiabált a barátom.
- Szerintem az lesz a legjobb, ha elmegyek, és vissza sem jövök. Soha többé. - mondtam  ki szomorúan.
- Ne beszélj butaságokat, csajszi. - döbbent le Emily.
- Ne hülyéskedj, nem mehetsz haza! - jelentette ki Sophie.
Elkészültünk, és lementünk reggelizni. Mindenki oda akart jönni(Nora kivételével), de a barátnőim kérték, hogy most mindenki hagyjon engem békén. A többiek elmentek valamerre, ezzel kettesben hagyva minket Niallel.
- Amy, hallgass meg. Kérlek. - kérte szomorú szemekkel.
- Niall, kérlek hagyj békén. - kerültem ki, de ő utánam jött.
- Azt hittem te jöttél át, azért öleltem meg... - mondta, én meg megfordultam.
- Tényleg? - kérdeztem piros, kisírt szemekkel
- Igen. - ölelt meg.
- Niall, tényleg ennyit jelentek neked, hogy ezt ölelgeted?! - jött oda Nora fújtatva, én meg eltátottam a számat.
- Egy, őt talán, kettő, Niall az én barátom. - nevettem gúnyosan.
- Hahahaha. Nem tudod mi történt tegnap... - mosolygott huncutul.
- Mi a f...??! - ordítottam.
- Azt sem tudom miről beszél. - emelte fel a kezeit Niall.
Nora elővette a telefonját, és belement az üzenetek mappába, és odaadta a telefonját. Kezembe vettem a készüléket, és elkezdtem olvasni az üzeneteiket Niallel.

Niall: ,,Szeretlek."
Nora: ,,Én is.:)"

Niall: ,,Eljössz ma velem moziba?" 
Nora: ,,Ahhamm.:D"

Niall: ,,Átjössz?"
Nora: ,,Naná.:)))"

Nora: ,,Mizu, édes?"
Niall: ,,Semmi Norám. Veled?"

Hozzájuk vágtam a készüléket, és zokogva felrohantam a szobába. Ezt nem hiszem el! Hogy tehette ezt velem? Miért csalt meg? A kulcsot elfordítottam a zárban, és bementem a fürdőbe. Emily nincs itt a szobában szerencsére. Kivettem a neszeszeremből a körömollómat, és felvágtam vele az ereimet. Pillanatokon belül mindenhol vörös folyadék vett körül, és a következő pillanatokon a földre zuhantam.
- Amy! - hallottam utoljára Emily hangját.

Büdös fertőtlenítőszagot lélegeztem be, és mellettem valami csipogott, és veszekedést hallottam magam körül. Kinyitottam a szemeimet, és láttam, hogy valaki a kezemet fogja, és rám van borulva. Ez a valaki nem volt más, mint Niall.
- Felébredt! - kiáltotta Emily, Niall meg felemelte a fejét. Találkozott a tekintetünk, és láttam, hogy a szemei pirosak voltak. De nem csak neki. Norán kívül mindenkinek.
- Sajnálom. -suttogta, én meg hirtelen felindulásból megcsókoltam.
- Semmi gond. - suttogtam alig hallatóan.
- Niall, te mit csinálsz?! - kérdezte idegesen Nora.
- Nora, szállj már le rólam! - suttogta alig hallhatóan, de idegesen.
Beszélgettem egy kicsit mindenkivel, és az orvos azt mondta, hogy hazamehetek ma. Felkeltem az ágyból, de a lábam összecsuklott alattam, annyira gyenge vagyok. Niall felvett az ölébe, és kimentünk a kórházból a többiekkel együtt. Szerencsére kint senki sem ismert fel minket. Nora duzzogva kullogott mellettünk, a többiek meg szomorúan néztek ki a fejükből. Mikor visszaértünk a szállodába, átmentem Niall szobájába beszélni vele.
- Amy, ezeket akkor írtam, amikor volt az a buli, tudod... - sütötte le a szemeit.
- Semmi gond, és sajnálom én is amiért ilyen voltam... - mosolyogtam halványan.
- Nincs köztünk Norával semmi. - mosolygott.
- Felmegyek készülődni, jó? - kérdeztem.
- Oké.
Felszaladtam a szobánkba, ahol Emily és Sophie várt már.
- Megbeszéltük a dolgokat. - jelentettem ki boldogan.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése